Og det var Danmark – 12 – De bedste Striber fra Morten Ingemann – Ekstra bladet

kr.25.00

Og det var Danmark – 12 – De bedste Striber fra Morten Ingemann – Ekstra bladet

På lager: 1 på lager

OG DET VAR DANMARK… 12 er et udvalg af Morten Ingemanns

striber fra det seneste år. Striberne er kendt fra Ekstra Bladet, men det er første gang, at de nye striber udkommer i bogform.

 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Og det var Danmark – 12 – De bedste Striber fra Morten Ingemann – Ekstra bladet”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Indkøbskurv