OG DET VAR DANMARK… 12 er et udvalg af Morten Ingemanns
striber fra det seneste år. Striberne er kendt fra Ekstra Bladet, men det er første gang, at de nye striber udkommer i bogform.
kr.25.00
Og det var Danmark – 12 – De bedste Striber fra Morten Ingemann – Ekstra bladet
På lager: 1 på lager
OG DET VAR DANMARK… 12 er et udvalg af Morten Ingemanns
striber fra det seneste år. Striberne er kendt fra Ekstra Bladet, men det er første gang, at de nye striber udkommer i bogform.
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.