Og det var Danmark – 1 & 2 – De bedste striber fra Morten Ingemann – Ekstra bladet

kr.25.00

Og det var Danmark – 1 & 2 – De bedste striber fra Morten Ingemann – Ekstra bladet

På lager: 1 på lager

Morten Ingemann er jordens rareste og mest elskelige mand.

Men han kan være en pine for enhver chefredaktør.

Egentlig skulle han bare lave en sjov tegneserie, men desværre er manden skarp som en ragekniv.

Så redaktørens leder, hvor pointerne ellers står knivskarpt, overskygges alt for ofte af platheder fra Ingemann.

Platheder, der desværre aldrig er hverken pinlige eller umorsomme! Han skal dog være tilgivet.

Hans Engell

Dette er en samlet udgave af Og det var Danmark… 1 og Og det var Danmark..

 

 

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Og det var Danmark – 1 & 2 – De bedste striber fra Morten Ingemann – Ekstra bladet”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Indkøbskurv